پروژه چت روم موبایل

خیلی ها توی اینترنت دنبال همچین پروژی میگردن خودم که خیلی دنبالش گشتم ولی چیزی بدرد بخوری پیدا نکردم ahk
الان
من تا حدودی ترجمه و چیزای دیگه مثل پی وی و بن کردن و معاون و مدیر بهش
اضافه کردم البته بگم این پروژه رو از جای دیگه پیدا کردم ولی کامل نبود و
خیلی مشکل داشت ولی خوبیش اینه که تمام چیزای که میفرستی توی فایل تکس
ذخیره میکنه و نمایش میده واسه دادن معاون باید اسم ایدی اون شخص توی فایل
تکس مخصوص ب ادمین بنویسی این پروژه رو میتونی تا 10تا روم بهش بدی تازه
اواتار هم میتونی روی ایدی بندازی بگم که خیلی روش زحمت کشیدم در حال حاظر
هم دارم روش کار میکنم ولی هنوز اماده نشده . khandan
واسه
اینکه بدونی وجود داره به ادرس پایین برید و هر وقت کامل اماده شد این
پروژه رو میذارم توی انجمن از اونجای که سرم خیلی شلوغ هست باید صبر کنید zeban
اینم ادرس : http://www.empratoor.fagig.com/chat

البته بگم که کامل نیست
خوب اگه روحیه بدید من ادامه میدم و واسه شما اماده میکنم Oof

==========================================================

روحیه ندادید فایل دانلود رو میذارم خودتون ادامه بدید narahat:

http://s3.picofile.com/file/7614855478/c...K.rar.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 19 ارديبهشت 1398برچسب:, | 18:35 | نویسنده : team-buzzz@nimbuzz.com |
  • علمی
  • چاله